Jack og Jill Review.

Jack og Jill Review.

I apningsscenene til den nye & # 8220; komedien & # 8221; Jack Sadelstein (Adam Sandler), Jack and Jill, og hans samarbeidspartnere tar en pause fra settet av deres Regis Philbin-hovedrolle Pepto Bismol-kommersiell for a diskutere muligheten for a lande Al Pacino for en ny Dunkin & # 8217; Donuts spot. Selv med trykkmontering er ideen om landing av A-Lister det minste av Jacks bekymringer – hans virkelige stress som stammer fra hans grusomme tvillingsoster Jill (ogsa spilt av Sandler) som er planlagt a besoke til Thanksgiving. Vi vet ikke mye om Jill pa det tidspunktet, men til og med muligheten for a tilbringe noen dager med sosken ber om den cankerous Jack a chug en hel flaske av det kommersielle rosa antidiarrhealproduktet.

Viser seg at den medisinske cocktailen var ganske riktig. Ved slutten av Jack og Jill sparker tilbake, kan en hel flaske Pepto Bismol v re det forste logiske trinnet for a kurere gut-wrenching folelsen fremkalt av filmens smertelig late antik. For a ringe det siste fra Sandlers Happy Madison Productions (Paul Blart: Mall Cop Grown Ups Bucky Larson: Fodt til a v re en stjerne) er en darlig film ikke sterk nok. Det beskrives heller ikke som et komplett tomrum for komedie. Og filmen kommer ikke til a ligge i n rheten av et sa dumt-det-morsomt scenario. Ingen Jack og Jill er rlig til godhet, mental odeleggelse – en kollisjon av halvbakte komedie skisser voldelig potte humor hylt rasisme hagle kjendis cameos og unapologetic produktplassering. Det er mer koherensomsorg og overveielse henget inn i et barns spin art-maleri enn noe oyeblikk Sandler eller regissor Dennis Dugan pisker opp for denne filmen.

Fra filmens aller forste oyeblikk til den apenbare ham-fisted-konklusjonen, sender Jills tilstedev relse bare Jack inn i et temperament-smeltepunkt, og det er ikke vanskelig a se hvorfor. Sandlers dame fra Bronx er en hoyt avskyelig selvskrekkende kvinne, en stump fisk utenom vannet, som ikke ser noe problem med stereotyping Jacks adopterte indiske sonn eller bruker setninger som a lage sjokolade squirties & # 8221; etter en natt med chimichangas (kan jeg anbefale Pepto Bismol?). Skriptet vil at vi skal fole sympati for Jill som hun blir nektet av hver mann hun moter, og legger til sitt eksisterende fysiske utseende, og jeg er for fet !, og hun erkl rer for hopper opp pa en hest og knuser den under egen vekt). Dessverre er det apenbart at ingen bak kameraet faktisk gir en forkjempe om henne eller noen av de andre tegnene for a bidra til a realisere den kampen rlig eller humoristisk.

A kjenne filmen kan ikke stole pa Jills flatulens for a baffle sitt publikum. Jack og Jill benytter en rekke skamlose kjoreformasjoner fra hele Hollywood-spekteret for a erstatte den faktiske underholdningen. Johnny Depp Jared Subway Guy Shaq Bruce Jenner Sham-Wow Guy og Drew Carey (som Jill moter mens pinlig seg pa prisen er riktig) stopper alle for en billig latter. Kanskje det er sa bra – komoene er nonsensiske nok til a distrahere fra Jack og Jill’s plot en som trudges sammen i et isfritt tempo da Jill finner mater a bo pa Jacks hus og odelegge henne bror liv.

Sandler rekrutterte Katie Holmes og Al Pacino for a fylle filmens to ikke-tvillingroller, og til fordel for deres karriere gir han dem lite a gjore. Holmes er ikke gitt en enkelt scene der hun gjor noe mer enn Rag pa Jack for a hate sin soster eller losne gjenstander hennes sonn alltid knytter til hans kropp (en pepper shaker en hamster en fugl en hummer). Pacino har en meatier rolle som du kanskje selv regner med a skaffe deg noen latter, som spoofer hans tordnende selvmord som smelter ved synet av Jill. Men materialregissoren Dennis Dugan bestows pa den legendariske skuespilleren er skrapt fra bunnen av fatet. Ikke engang Pacino kan gjore forbi gibberish som et fremmed sprak morsomt. Den sparsomme naden for filmen ser Pacino go-metoden og forfolger Jill som Don Quixote fra The Man of La Mancha. Pa dette tidspunktet er referansen en paminnelse om at der ute et sted utenfor kino / svart hull som spiller Jack og Jill, er en verden full av kultur og klasse.

Jack og Jill er ikke en film, men mer av en utvidet Royal Caribbean Cruises-reklame med et Dunkin Donuts-dansnummer satt til en lengre tid som eksploderer fra en utrullet Adam Sandlers skinker. Baren for underholdningsverdi har aldri blitt satt lavere enn denne filmen, en opplevelse som er sa giftig for tankene at sammen med PG-karakteren skal det v re en advarselslabel fra kirurgens general.